Aktualności
20-lecie marki Chiruca w Polsce!
Nie każda marka może poszczycić się tak długą i bogatą historią, jak hiszpańska Chiruca.
Icebug Winter Trail 2018
To już piąta edycja kultowego biegu górskiego, która przyciąga zawodników na gorczańskie szlaki z całej Polski.
Triada zimowa 2018
Największy etapowy bieg górski w Polsce! Trzy etapy w dwa dni! Zapraszamy
Test butów Chiruca Somiedo
Z racji miejsca zamieszkania sporo czasu spędzamy w górach, zasadniczo powyżej 700 m n.p.m mamy szczęście być co drugi dzień.
Rozpoczynają się zapisy na VI edycję Biegów w Szczawnicy
Przyszłoroczna edycja Biegów w Szczawnicy odbędzie się 21 kwietnia 2018 roku. Już po raz VI do Szczawnicy przyjadą najlepsi górscy biegacze i biegaczki z całej Polski, a także Europy.

Jak co roku pod koniec kwietnia Szczawnica zamieni się w biegową stolicę Polski.
Wygraj Plecak Chiruca Mochila 11 L Trail
WYGRAJ wszechstronny plecak rekomendowany do trekkingu, wypraw po górach, przejażdżek rowerowych i aktywnego spędzania czasu.
Mountain Touch Challenge 2017 Szczawnica
W tym roku dwie górskie trasy rajdowe MTC70 i MTC130 km, nowością zaś będą dwie indywidualne trasy piesze - 15 SZCZYTÓW i 30 SZCZYTÓW.
Oj będzie zacnie !

starsze akutalności

20-lecie marki Chiruca w Polsce!

2018-02-07 // Oglądano: 129 // Wstecz
20-lecie marki Chiruca w Polsce!Nie każda marka może poszczycić się tak długą i bogatą historią, jak hiszpańska Chiruca.

Jej początki sięgają czasów I wojny światowej, kiedy powstał prototyp pierwszego modelu butów. Przez wiele lat firma rosła w siłę, aż w 1997 roku trafiła na nasz rodzimy rynek. Jak nietrudno policzyć, w zeszłym roku Chiruca świętowała swoje 20. urodziny w Polsce!

Początek XX wieku dla wielu firm obecnych w Polsce był czasem hossy. Po latach socjalistycznej izolacji polski rynek był bardzo chłonny i głodny produktów zza granicy. Marka Chiruca znalazła się we właściwym miejscu i w odpowiednim czasie, by zaoferować klientom produkty wysokiej jakości, mające posłużyć na lata.

chiruca wpieniny

To były czasy, gdy w branży turystycznej w Polsce dominowały marki takie, jak Alpinus czy Campus, a jednocześnie klienci zaczynali coraz śmielej sięgać po droższe produkty spod znaku La Sportiva czy Salewa. Na tej półce cenowej znajdują się także produkty Chiruca, której znakiem rozpoznawczym od zawsze była bezkompromisowość w kwestii jakości i trwałości; Nie należą one do tanich, jednak to nie zniechęca osób, które poszukują niezawodnych i wygodnych butów. Ta strategia pozwoliła firmie rozwijać się na naszym rynku turystycznym przez 20 lat. Fakt, że Chiruca do teraz prowadzi aktywną sprzedaż, świadczy o uznaniu i zaufaniu klientów. Stylistykę marki można ocenić jako klasyczną i ponadczasową – w aktualnej kolekcji są jeszcze modele, które były w niej dwie dekady temu. Z drugiej strony, wraz ze zmieniającymi się potrzebami użytkowników oraz trendami designerskimi, pojawiają się nowe wzory, które są odpowiedzią na współczesne wymagania.

Z okazji 20-lecia Chiruca w Polsce, dystrybutor marki zorganizował niezwykły 20-tygodniowy konkurs, który niebawem będzie miał swój finał! W każdym tygodniu 20 osób, które pierwsze kupią buty i zgłoszą chęć udziału, otrzymuje firmowe koszulki Chiruca (w kolorze czerwonym lub białym), prócz tego raz w tygodniu przyznawany jest firmowy plecak. Nagrodą główną są zaś jedne z najnowszych butów marki – ChirucaStorm GTX Surround, wyposażone w innowacyjną technologię marki Gore.

To jeszcze nie wszystko; podczas prezentacji najnowszej kolekcji, która odbyła się w głównej siedzibie firmy w Arnedo (Hiszpania), Paweł Manicki – polski dystrybutor, otrzymał od właścicieli firmy oficjalne podziękowanie za 20-lat owocnej współpracy.

Przez 20 lat współpracowałem ze wspaniałymi ludźmi, dla których robienie trwałych i wygodnych butów turystycznych jest życiową pasją i celem. Z jednej strony są to doświadczeni rzemieślnicy, doskonale znający swój fach, z drugiej strony bardzo dobrzy managerowie, którzy zawsze brali pod uwagę potrzeby i oczekiwania polskich turystów.

Wierzę, że przed nami następne 20 lat, w trakcie których kolejne kilkaset tysięcy Polaków, tak jak ja, przekona się o niezawodności butów marki Chiruca.– mówi o swoich doświadczeniach Paweł Manicki.

Życzymy marce Chiruca świętowania kolejnych jubileuszy na polskim rynku!

Autor: Piotr Szałaśny (www.testyoutdoorowe.pl)


Kinga Pieniska